lunes, 13 de abril de 2020

Vocabulario 2º primaria


Unit 5 GOOD FOOD: BOA COMIDA
Coma sempre, empezamos o tema copiando o vocabulario na libreta e estudámolo con interese. Despois xa podemos facer as actividades do classbook page 40-43.
FOOD: comida
Pizza: piza
Meat: carne
Salad: ensalada
Juice: zume
Fish: pescado
Milk: leite
Cheese: queixo
Hamburger: hamburguesa
Sausages: salchichas
Sandwich: bocadillo
Chicken: polo
Biscuits: galletas
Ice cream: xeado
Chocolate: chocolate
Banana: plátano
Apple: mazá
Orange: laranxa
Eggs: ovos
Lentils: lentellas
Tomatoes: tomates
Sweets: dóces

I LIKE: gústame
I DON´T LIKE: non me gusta
What´s your favourite food? : Cál é a túa comida favorita?
My favourite food is…: A miña comida favorita é…
I´m hungry: eu teño fame
I´m having: eu estou tomando

No hay comentarios:

Publicar un comentario